Delle

Filma par gleznotāju Birutu Delli no tā sauktās „necenzēto” paaudzes Latvijas mākslā. Tas ir stāsts par vientulību un neiederēšanos, bet arī par lielu talantu, kurš dramatiskā veidā apēd visu pārējo sievietes dzīvē. Rutas zaudējumi ir neiedomājami – mīļotā vīrieša un dēla garīgā slimība, otrā vīra, čekas aģenta nodevība; dēls izdara slepkavību, dēla tēvs – pašnāvību. Taču viņa spītīgi un neatlaidīgi turpina gleznot.

Uguns aplis

Filma par to, kā no Nekā rodas Teātris. Ceļojums šamaniskajā un klauniskajā teātra trupas Kvadrifrons pasaulē – piedzīvojums divu gadu garumā, bez robežām starp subjektīviem notikumiem, objektīviem rituāliem un izrāžu piedzimšanu. Viss sākas ar Kvadrifrona ievākšanos Rīgas cirka Zirgu stallī un turpinās jau pavisam citādi.

Es piedzimu Rosellīni

Roberto Rosellīni ir viens no pazīstamākajiem itāļu kinorežisoriem, neoreālisma autors pēckara gados un kosmopolītiskas ģimenes patriarhs; pat pēc nāves viņa magnetizējošā personība turpina mest ēnu uz ģimeni. Filmas režisors ir Roberto Rosellīni vecākais mazdēls, fotogrāfs un izbijušais narkotiku atkarībnieks Alesandro, un dokumentālā filma veidojas kā personiska un pašironiska dokumentālā terapija – skatījums uz “dinastijas nolemtību” un ģimeni, kas izkaisīta Itālijā, Zviedrijā, ASV, Indijā un Tuvajos Austrumos.

Gorbačovs. Paradīze

Filma par vienu vīru, kurš 20. gadsimtā izmainīja pasauli. PSKP ģenerālsekretārs Mihails Gorbačovs bija pie varas īsu brīdi, viņu dēvē par atklātības / glasnostj un pārbūves / perestroika arhitektu, kurš centās dot visiem Brīvību, tomēr galu galā padomju impērija sabruka viņa vadībā un paša tauta viņu nosoda. Nesot pagātnes nastu, šis vientuļais vecais vīrs dzīvo sava mūža pēdējās dienas tukšā namā kādā priekšpilsētā netālu no Maskavas.

Homo Sovieticus

Kopš PSRS impērijas sabrukšanas aprit 30 gadi, taču pēdējā laikā pasaulē un Latvijā tiek gan atdzīvināti totalitārās varas simboli, gan no jauna pārradīts padomju impērijas vēsturiskais stāsts. Režisors Ivo Briedis un žurnāliste Rita Ruduša, abi dzimuši PSRS laikā, filmā pēta Homo Sovieticus fenomenu, meklējot padomju cilvēka paliekas sevī un citos, līdz ar to arī atbildi uz jautājumu, vai Padomju Savienība ir beigusies.